Requoting Forex Trading


Forex Charts DEFINITION av Forex Charts En kartleggingspakke som gjør det mulig for en næringsdrivende å se historiske valutakurser. Valutakart er gitt i forex kartlegging programvare, som vanligvis kommer gratis når en handelskonto åpnes med en forex megler. Som med diagrammer som brukes til handel andre verdipapirer, som aksjer eller futures, brukes de først og fremst av teknisk analytiker eller diagrammer. BREAKING DOWN Forex Charts Hvilken forex charting programvare gir de beste diagrammene av utenlandsk valuta Fordi programvaren fra hver forex megler er så forskjellig, er svaret veldig personlig. De fleste forex meglere lar deg åpne en demo konto før du finansierer en full konto eller min konto. Sørg for å prøve hver megler kartlegging programvare i løpet av prøveperioden for å hjelpe deg med å bedre bestemme hvilken megler som er best for deg. Xtrade (var XTrade. ru og XTrade. eu) Gjennomgang Besøkssted Hvordan Xtrade scammed meg Mitt navn er George Adrian og På 17062016 åpnet jeg en posisjon i min handelskonto i XTRADE på 150 kontrakter (150 per pip verdi) på tysk 30 indeks til pris 9700. I dag flyttet prisen på tysk 30 fra 9950 til 9980. Spredningen på tysk 30 mellom kjøpesummen og salgsprisen er alltid 2 -3. På dette punktet vunnet jeg 250 pips (poeng) 150 per poeng 40,000. Xtrade økte spredningen i min konto fra 2 pips til 350 pips, så jeg hadde bare 10.000. De økte spredningen av tysk 30 bare i kontoen min, resten av regnskapet var 2 pips. Jeg kan gi deg et skjermbilde av den andre kontoen. Jeg snakket med kontosjefen Rossana, og hun fortalte meg at det var en feil i selskapet, og at de vil forsøke å fikse problemet innen 20 minutter. Etter en time ble problemet ikke løst. Jeg ringte igjen firmaet og ba om å snakke med kontoadministratoren, og de fortalte meg at hun var opptatt. Da svarte noen andre på telefonen og fortalte meg at de hadde bestemt at min fortjeneste vil forbli på 10 000. Etter at de bestemmer seg for å blokkere kontoen min og jeg ikke kunne logge inn så jeg sendte e-post til compliancextrade for å lukke min stilling til prisen 9980 og klokken var 15:28. Jeg bestemte meg for å gå til firmaet for å se hva som skjer med kontoen min, og møtte en mann som heter Alex som fortalte meg at i morgen vil de sjekke kontoen min for å se nøyaktig hva problemet er og hvorfor de lukkede handler til pris 9950 med spredningen på 350 pips. Jeg ber om å få betalt all min fortjeneste til den prisen at jeg har sendt dem e-posten. De endret spredene for at jeg skulle få mindre fortjeneste. Jeg kan bevise dette fordi en venn av meg som jeg nevnte ovenfor logget inn på samme tid med meg og spredene i hans konto på tysk 30 var 3 pips og i min konto var 350 pips. Jeg har også bilder og videoer som viser hva jeg sier. Det første jeg gjorde etter 20. juni, rapporterer jeg klagen min til politiet. De avviste det samme sekund, og de spurte meg om å informere økonomisk kriminalpolitiet på Kypros. De avviste det også fordi de sa at for økonomisk svindel er CYSEC ansvarlig. Neste dag ringte jeg Cysec for å sende inn klagen min, og jeg ble avvist igjen. Årsaken er at Cysec ikke godtar klager fra enkeltpersoner. De spurte meg også om å sende inn klagen min til den økonomiske ombudsmannen som jeg gjorde. Cysec representant fortalte meg at CYSEC organisasjon og ombudsmann ikke er tilkoblet. De forklarte meg at ombudsmannen løser problemer individuelt. Cysec har ingenting å gjøre med sin beslutning. Jeg spurte dem som regulator hvilken beskyttelse de gir meg og svaret er ingen i det hele tatt. Bare hvis en megler slår seg ned, får jeg maksimalt avkastning på 20000 euro. Cysec informerte meg også om at selv om ombudsmannen ber om at jeg blir betalt, kan MEKKEREN avvise beslutningen. Det betyr 7 år i retten. Etter alt dette innleverte jeg klagen min til ombudsmannen. De burde ha svart på de første 3 dagene, men 21 dager gikk allerede uten nyhet. Derfor bestemte jeg meg for å starte en sultestrike foran XTrade-kontorer, i håp om at jeg kan få fortjenesten min tilbake. Noen nyhetssider på Kypros har allerede publisert om min sultestrike. Du kan se et eksempel her. finansfeedsexclusive-angry-x-trade-kunder-ankomme-i-cyprus-start-hunger-streik-og-media-kampanjen-påstå-manipulering-og-tyveri-av-midlerNy NFA regler om pris slipp og requoting Fra 26. mars , 2012 de nye NFA-reglene om prisutslipp og obligatoriske krav trer i kraft. Reglene er rettet mot å skape et likeverd for meglere og handelsmenn, slik at når slippage eller requotes oppstår, vil de ikke lenger være ensidige, hovedsakelig favoriserende meglere (f. eks. Utført til den beste prisen når slippe (requote) favoriserer meglere , og til den verste prisen når den favoriserer handelsfolk). I stedet vil meglere bli bedt om å sette opp handelssystemene på en slik måte at de gir like muligheter til begge sider i markedet. Å rette opp denne ordrehåndteringsprosessen vil gi ytterligere klarhet i ærlighet i Broker-Client-forholdet. Det offisielle dokumentet. Mer informasjon om den nye tolkningsbekreftelsen finnes i NFAs 2. september 2011 Innleveringsbrev til CFTC. Spørsmål angående tolkningsmeddelelsen bør rettes til Lauren Brinati, direktør, Compliance på lbrinatinfa. futures. org eller Carol Wooding, generaladvokat, på cwoodingnfa. futures. org. Detaljer: Hvordan Slippage Amp Re-sitater Arbeid FDM (Forex Dealer Member - en megler) satt den maksimale tapende slippage (dvs. slippe som var ugunstig for kunden og gunstig for FDM) i et mye bredere utvalg av pips enn maksimal profitt slippage (dvs. slippage som var gunstig for kunden og ugunstig for FDM). Som et resultat var en kunde mye mer sannsynlig å få en ordre fylt når markedsflyt var ugunstig for det enn når bevegelsen var gunstig for kunden. FDM fastsatte grensen på antall kontrakter i en ordre som kunne utføres som opplevde å miste slippe for kunden på et mye høyere antall enn grensen på antall kontrakter i en ordre som kunne utføres som opplevde lønnsom slipping for kunde. Som et resultat var en større størrelse ordre som beveget seg mot kunden, mye mer sannsynlig å bli utført enn en mindre størrelsesorden som flyttet i kundenes fordel. FDM passerte kun negativ slipp på kunden. Hvis FDM var i stand til å oppveie kundenes ordre til en bedre pris enn prisen på tidspunktet kunden sendte inn sin bestilling, ga FDM ikke kunden den bedre prisen. Men hvis FDM motvirker kundenes ordre til en pris som hadde negativ slipp og var ugunstig for kunden, ville FDM derved dra nytte av glidningen og fylle kundenes ordre til avregningskursen. I hver av de ovennevnte tilfellene tillot FDMs asymmetriske slippe innstillinger det til å manipulere de prisene som forexkunden mottok og tillot FDM å dra nytte av ordren slippe til skade for kundene. For NFA regulerte meglere i USA og deres kunder vil dette ikke lenger være et problem. vi vil. når du spiller med DMA og ECN type megler vil du oftere møte denne slippa, men så vidt jeg vet og jeg står overfor på DMA-type, er slippe 50:50. en gang det gir fordel for handelsmenn, en gang det gir fordel for megleren. om slippe på ECN jeg vet ikke, personlig jeg elsker DMA type, fordi du fortsatt bruker spredning og ingen kommisjoner som ved ECN-typen. Jeg tror ikke for mye forskjellig fra DMA og ECN i slippage. for varsel, jeg prøver på FSA regulert megler, ikke NFA. Så jeg tenker på regulatoriske og denne nye reglene fra NFA, jeg tror det ikke gir stor effekt til handelsmenn. Noen FSA-regulerte meglere har det også, og også rettferdig spiller om slippe så lenge kontotypen din er ekte DMA eller ECN-type. Kom på NFA. Vi er fortsatt ikke interessert i din lille innflytelse, hvordan dette vil gjøre oss lykkelige. ) NFA himmel for stor spiller, vi vet alle, veldig stramt revisjon, veldig sikre penger, mer lav risiko fordi lav maksimal innflytelse. Men. hvis du ikke er en stor hund, er disse nye reglene om slippage gi fordel for deg hvis ja bare gi meg et eksempel :) tror du at ditt 1 mye vil glide langt borte i noen tilfeller, hvis du brukte MM-type megler med virtuell forhandler, kan det være , men hvis vi snakker om god megler versus god megler, eksempelvis ECN på FSA versus ECN på NFA, er det ikke fornuftig. Tips fra meg om slippage: 1. Velg megler med DMA eller ECN type connection. They mer rettferdig spiller på slippage. 2. Ikke velg megler med type MM, DD eller MMDD. Det er ikke eventyr, de får fortjeneste fra SL-jakt, utvider spredning, dårlig slipp, re-sitat og andre mareritt. 3. STP nå dag kan manipuleres, så denne typen er ikke lenger lenger for meg. Så teorien er, hvis STP-megleren lett kan utvide spredet gjorde det vanskelig å glide bestillingen din. selv for meg, STP bare diplomatisk versjon av MM syndikat. 4. Velg megler med mer enn 10 likvidator, min erfaring i noen megler med 17 likvidator er veldig god i glidning, oftere gir meg fordel. 5. Også velg megler med god regulator, fordi megler nesten samme med katt, hvis ikke patrullert blir det stor katt og spiser deg. så det trenger regulator som politiet for å holde øye med denne katten. hvis du ikke liker lav innflytelse på NFA enn du kan vurdere FSA som alternativ. Ikke stol på den lokale regulatoren, for meg, FSA eller NFA bare at 5. og klassisk råd er, ikke handle når store nyheter kommer :) Takk, redFX

Comments